sobota, 11 sierpnia 2012

Stos nr. 1 - wczasowy.

Jestem teraz na wczasach i nie mogłabym się obyć bez książek, jak wiadomo. Więc zabrałam mały stosik za sobą, a oto on:


Pewnie widzicie tytuły, ale i tak podam (w kolejności od góry):
Enklawa - Ann Aguirre - już przeczytałam, niedługo pojawi się recenzja).
Numery - Rachel Ward - kupiłam ją dzięki karcie prezentowej empik dostanej na urodzinki :D
Przebudzenie - Kelly Amstrong - II tom Najmroczniejszych Mocy, zobaczy się czy ten tom będzie lepszy :3
Droga Cienia - Brent Weeks - wypożyczona z biblioteki, akurat teraz ją czytam i zostało już tylko sto coś stron. ;D
Złodziejka książek - Markus Zusak (kolejna książka z biblioteki i następna w kolejce do przeczytania, a i przepraszam że tak do góry nogami, ale teraz nie mam jak wgrać innego zdjęcia na kompa, jak wspominałam jestem na wczasach)
Uhh mam nadzieje że rodzice nie będą ciągle chcieli wychodzić i uda mi się wszystko przeczytać. :3

3 komentarze:

  1. Nie polecam Numerów. Według mnie książka jest dość kiepska, a do tego wulgarna. Na recenzje pozostałych książek niecierpliwie czekam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde. A miałam taką chrapkę na tę książkę :c no cóż, mam nadzieje że jakoś przeżyje i uda mi się ją sprzedać bądź wymienić ^^

      Usuń
  2. a ja mam chrapkę na Enklawę :>

    OdpowiedzUsuń